•  چی کادو بخرم؟
    مشاوره آنلاین

    درباره ما

    معرفی
    امروزه توسعه فضاهای مجازی باعث گردیده است روش های خرید مشتریان به کلی تغییر کند. مزایای خرید از طریق اینترنت هر روز اقشار بیشتری از مردم را به این روش خرید ترغیب کرده که نیاز های خود را از این طریق تامین نموده و شیوه خرید مدرن را جایگزین روش های دیگر نمایند. این امر باعث می شود که ایشان وقت ارزشمند خود که در سفرهای شهری جهت یک خرید می گذرانند را با گزینه مناسب تر و با امکانات بیشتری نظیر جستجوهای پیشرفته و مقایسه کالاها جایگزین نمایند.
    فروشگاه اینترنتی چیتایم با بهره گیری از طرحی جدید و امکانات نرم افزاری علاوه بر خریدی آسان ، راحت و دلچسب امکان انتخاب مناسب ترین ساعت را بر اساس داده های تکمیل شونده خود آسان کرده و این نیاز مشتری را برآورده خواهد کرد که دیگر هنگام خرید یک ساعت، نگران اصالت و قیمت آن نباشند. چرا که چیتایم فقط از نمایندگان رسمی و معتبر اقدام به تهیه ساعت می نماید و اصالت و مناسب ترین قیمت را گارانتی می نماید.
    علاوه بر این محیط دوستانه و نزدیک فراهم آمده بین کاربران امکان بررسی ، نقد و همچنین اشتراک ایده ها را فراهم خواهد آورد.

    فروشگاه اینترنتی چیتایم، متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک دماوند می باشد.

    چشم انداز
    اندیشه چیتایم ، همراه شما بودن در انتخاب آسان یک ساعت مناسب و اصیل و حس خوب، پس ازیک خرید دلچسپ است.

    ماموريت
    زندگی پرسرعت امروز ما را بر این داشت که با ایده های نو و طرحی کاربردی ، سازمانی را طراحی و بنیان کنیم که دیگرمشتریان وقت ارزشمند خود را که صرف سفرهای شهری جهت خرید نکنند و با بهره برداری از محیطی مطمئن ، کارا و سرگرم کننده خرید خود را آسانتر کرده و وقت آزاد شده خود را صرف تفریح ، ورزش و کارهای شخصی خود نمایند.

    بیانیه ماموريت
    این سازمان برگرفته از ارزش ها و افرادی است که خدمت به خلق خدا را چیزی جز عبادت نمی پندارند. ما بر آنیم که با فراهم آوردن محیطی مطمئن ، کارا ، هوشمند ، سرگرم کننده و متنوع ، تجربه حس خوب خریدی را در محیط اینترنت فراهم آوریم که مشتریان با خرید هوشمندانه ، آسان و سریع خود احساس رضایتمندی را بعد از دریافت و استفاده از محصول باور نمایند.این سازمان با محوریت مشتریان ، برگرفته از پرسنل متخصص ، سخت کوش و مسئولیت پذیر که همگی براساس ارزش های وجودی خود برای کارهایشان انتخاب شده اند ، هدف را رضایتمندی مشتریانی دانسته که آنها صاحبان واقعی سازمان دانسته و سعی در جمع آوری بهترین های دنیا را در یک محیط دارند.